poniedziałek, 5 stycznia 2015

BZ WBK: Zmiana limitów przelewów

Niby sprawa banalna - zrobienie przelewu przez internet. Jednak są banki które potrafią skomplikować życie w celu ochrony klienta. Do nich należy Bank Zachodni WBK

Kilka miesięcy temu założyłam całkiem niezłą Nową Lokatę Swobodnie Zarabiającą na nowe środki z oprocentowaniem 4% w skali roku. Dziś mi zakończyła i automatycznie odnowiła - z oczywiście niskim oprocentowaniem. Nie pozostało więc nic innego, jak przelać pieniądze do innego banku, który jest w stanie zaproponować mi ciekawsze warunki na lokacie.

I tu zaczęły się schody...

Samodzielnie poprzez bankowość BZWBK24 mogłam podnieść limit do 25 000 zł. Trochę mało... Niezbędna jest wizyta w oddziale banku.
W ramach przerwy na lunch skoczyłam do oddziału żeby zmienić limity przelewów. Oczywiście kolejka w oddziale jak zawsze długaśna, ale dość sprawnie szła obsługa klientów, więc czekanie zajęło mi "tylko" pół godziny.
Limity zostały zmienione od ręki. Z podpisanym aneksem do usług bankowości elektronicznej wracam do biura. Pięknie, nic tylko robić przelewy ;)

Niestety pokazał mi się komunikat o przekroczeniu dziennych limitów...

Przekroczono limit!

Składana dyspozycja przekracza zadeklarowany w umowie usług elektronicznych limit dzienny lub kwotę pozostałą do wykorzystania w ramach limitu w dniu dzisiejszym. Jeżeli kwota składanej dyspozycji nie przekracza limitu dziennego, można ponowić dyspozycję w dniu jutrzejszym.

Tylko jak to możliwe skoro właśnie zmieniłam na wyższy? Telefon na infolinię banku i już wszystko jasne.

Przed podniesieniem limitu wykorzystałam cały limit dzienny (ten niższy), przez co nowy wyższy limit będzie dostępny dopiero następnego dnia.

Jak ja czasem kocham ten bank ;)

12 komentarzy:

  1. To teraz może kolejny wpis z ofertami lokat różnych banków? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie nie ma nic ciekawego, ciągle te same banki ;-)

      Usuń
  2. Też mnie to spotkało. Skończyła się lokata, a tu nagle limit 25000zł. Ale nie chce mi się do banku iść. Przez parę dni poprzelewam po 25k i zamykam konto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat blisko miałam oddział, to podeszłam. Lokat też zakładałam kilka na mniejsze kwoty więc zrobienie przelewów na raty nie było wielkim problemem.
      Gorzej gdy są tak niskie limity, do oddziału nam się nie chce iść a wniosek o lokatę w innym banku mamy np na 50 k (więc musi wpłynąć kasa jednym przelewem). Wtedy można się wkurzyć

      Usuń
  3. jest jeszcze jeden minus.
    górny limit przelewu w bzwbk to 125tys.
    dla nie których może być to ciut mało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bank bzwbk i tak jeszcze nie jest najgorszy, numery to sie dzieja w PKO BP

    OdpowiedzUsuń
  5. 54 year old Physical Therapy Assistant Kori Gudger, hailing from Laurentiens enjoys watching movies like Laissons Lucie faire ! and Gaming. Took a trip to The Sundarbans and drives a Alfa Romeo Tipo 256 Cabriolet Sportivo. opublikowane tutaj

    OdpowiedzUsuń
  6. Limity zostały zmienione od ręki. Z podpisanym aneksem do usług bankowości elektronicznej wracam do biura. Pięknie, nic tylko robić przelewy ;)
    stitched designer lawn suits
    pakistani salwar kameez stitched

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...