niedziela, 15 lutego 2015

Allegro: Kupon na zakupy mobilne

Jeśli w ciągu najbliższych 2 tygodni planujecie zrobić zakupy na Allegro, to warto pobrać najnowszy kupon. Umożliwi on zrobienie zakupów tańszych o 10 zł. Na pobranie kuponu mamy czas do 17 lutego 2015 r (włącznie).

10 zł taniej dla mobilnych


Żeby skorzystać z promocji trzeba mieć pełną aktywację konta. Niezbędne będzie także zaktualizowanie aplikacji mobilnej do najnowszej wersji (chyba, że już ją mamy).
Następnie w aplikacji klikamy ma zakładkę „Moje Allegro”, następnie w zakładkę „kupony rabatowe -> moje kupony" i kliknij przycisk „odbierz kupon”. Kupon można od razu wykorzystać.



Wygenerowany kupon będzie ważny 14 dni od momentu wygenerowania.

Kupon uprawnia do skorzystania ze zniżki 10 zł przy zakupach mobilnych na min 50 zł.

źródło: allegro.pl

Jeśli często robicie zakupy na Allegro (czy też przez inne serwisu umożliwiające płatność przez PayU), to warto założyć iKonto BNP Paribas. Dzięki temu nasze zakupy mogą być tańsze o 3% (bo taki dostaniemy zwrot od banku za transakcje opłacone przez PayU).

Regulamin promocji

2 komentarze:

  1. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie mieć takie kupony i faktycznie zawsze to jest jakaś zniżka. Ja jestem zdania, ze także świetną sprawą jest zintegrowanie Allegro z systemem kurierskim. Czytałam o tym na stronie https://www.sendit.pl/blog/jak-zintegrowac-allegro-z-sendit-pl i muszę przyznać, że jak najbardziej jest to bardzo fajne rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...