piątek, 6 lutego 2015

Getin Bank: Lokata Mój Zysk 3,5%

Znalezienie lokaty z dobrym oprocentowanie przestaje być banalną sprawą. Tym bardziej jeśli szukamy lokaty dla "starego klienta"...
Nie znaczy to, że takie lokaty nie istnieją.


e-Lokata Mój Zysk nawet 3,5% na 6 m-cy


Zarówno w Getin Banku jak i w bliźniaczych markach (Getin Online, Open Online) dostępna jest e-lokata Mój Zysk. Oprocentowanie wybija się na tle standardowych lokat w konkurencji - nie znalazłam lokaty na 6 m-cy z podobnym oprocentowaniem. Lokata nie jest bez wad - niestety ma dość wysoki próg wejścia, przy czym wiem że część osób szuka i takich lokat.

Parametry lokaty


  • oprocentowanie 3,5 % w skali roku
  • kapitalizacja odsetek na koniec trwania lokaty
  • okres lokaty - 6 miesięcy
  • minimalna kwota lokaty -  100 000 zł
  • maksymalna kwota pojedynczej lokaty - 500 000 zł
  • ograniczenie liczby lokat - tylko 1 na klienta 
  • lokata zakładana online
Standardowo jak to bywa w Getin Banku, lokata zakładana jest jako lokata odnawialna ale można sobie później zmienić typ na nieodnawialną. Na zasilenie lokaty mamy 7 dni.

Klienci Getin Online traktowani są trochę lepiej. Mogą założyć e-Lokatę Mój zysk mając mniejsze wolne środki, dolna granica wynosi 50 000 zł ale wtedy oprocentowanie będzie ciut niższe i wyniesie 3,4% w skali roku. Choć ja mając do wyboru założenie pojedynczej lokaty na 50 000 lub 5 lokat zimowych z tym samym oprocentowaniem 3,4% wybrałabym jednak lokaty zimowe (jeśli okaże się, że potrzebujemy części kasy, mniej boli zlikwidowanie mniejszej lokaty i strata odsetek).

Załóż e-Lokatę Mój Zysk >>

Karta produktu - Getin Bank
Karta produktu - Getin Online
Karta Produktu - Open Online

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...