wtorek, 14 lipca 2015

eurobank: Konto z bonusem 200 zł

Znów szansa na założenie konta i zgarnięcie premii. Tym razem eurobank w serwisie groupon przygotował promocję w której za założenie konta active i aktywne korzystanie z tego konta możemy dostać bonusy o łącznej wartości 200 zł.



Zasady promocji


Promocja skierowana jest dla nowych klientów, co w tym przypadku oznacza że wyłączone są osoby które w ciągu ostatnich 12 miesięcy
  • były posiadaczem, współposiadaczem lub pełnomocnikiem do konta dla osób fizycznych prowadzonego przez Euro Bank
  • były stroną obowiązującej umowy o usługi bankowości elektronicznej w Banku
Jeśli ten warunek spełniamy, to można za 5 zł kupić bon. Oferta będzie dostępna do 28 lipca lub do wyczerpania limitu 3000 kuponów (aktualnie sprzedanych jest ok 250 szt).
Po kupnie bonu otrzymamy od serwisu groupon link z którego należy wysłać  formularz kontaktowy. Mamy na to czas do 2 sierpnia 2015 r.


Premia 4 x 50 zł


Żeby dostać pierwszą premię 50 zł "Bonus na start" należy do 16 sierpnia 2015 r założyć w eurobanku konto osobiste za pomocą wniosku internetowego ponadto do 31 sierpnia 2015 r trzeba  pobrać, aktywować na telefonie lub tablecie aplikację mobilną eurobanku oraz  zalogować się przynajmniej raz w sekcji „moje finanse”.

Warunki otrzymania kolejnych 3 transz premii są takie same.  Żeby dostać miesięczną premię "Bonus dla Aktywnych" należy odpowiednie w miesiącach pierwszym, drugim oraz trzecim po zawarciu umowy, łącznie spełnić warunki:
  • zasilić konto kwotą łącznie min 1500 zł
  • zrealizować płatności kartą do konta na łączną kwotę min 400 zł
(np. jeśli zawieramy umowę w lipcu, pierwszym miesiącem w którym musimy zasilić konto i dokonać obrotu kartą będzie sierpień).

Maksymalnie możemy w ten sposób dostać 200 zł premii.


Ile kosztuje konto active


Konto prowadzone jest bezpłatnie jeśli na rachunek wpłynie min 1500 zł. Za miesiące gdy nie zapewnimy wpływu, zostaniemy obciążeni opłata za konto w wysokości 9 zł / m-c. Również kartę do konta możemy mieć za darmo, wystarczy że wydamy miesięcznie 200 zł płacąc kartą. Jeśli nie spełnimy tego warunku, zapłacimy za kartę 3,45 zł/m-c lub 3,95 zł/m-c w zależności od tego czy mamy kartę VISA czy MasterCard.

Jak widać warunki zwolnienia z opłat pokrywają się z warunkami jakie trzeba spełnić by otrzymać bonusy.

Regulamin promocji
Tabela Opłat i Prowizji

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma okresu, przez jaki konto musi być aktywne po zakończeniu promocji?
    O ile doczytałem to nie ma, ale wolę się upewnić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Złożyłem wniosek o otwarcie konta "przez kuriera". Mam pytanie czy bank weryfikuje dane osobowe telefonicznie, czy po prostu wysyła kuriera? Czekam już dwa dni i nikt z banku do mnie nie dzwonił. Dzwoniłem na ich infolinie, ale oczywiście tempa dzida nie wiedziała co ma powiedzieć...

    OdpowiedzUsuń
  4. "Również kartę do konta możemy mieć za darmo, wystarczy że wydamy miesięcznie 400 zł płacąc kartą." Skąd to 400 zł? Ja znalazłem 200 w TOiP. Czy dla tej promocji jest inaczej?

    OdpowiedzUsuń
  5. Może pytanie w złym miejscu zadaję ale może mi pomożecie :) Jak myślicie, czy jeśli dokonam zakupu kartą i po paru dniach rozmyślę się i to coś oddam to czy muszę dać do zwrotu tą samą kartę, którą kupowałem czy może być inna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat zależy od sklepu. W części faktycznie jest zwrot tylko na kartę którą dokonało się zakupu

      Usuń
  6. Nigdy nie dałem się nabrać na różnego rodzaju promocje czy dodatkowe pieniądze od banku. Mam konto tam gdzie mi po prostu to pasowało. Natomiast walutę obcą i tak wymieniam w zaufanym kantorze online https://cinkciarz.pl/wymiana-walut gdyż lepszego miejsca do tych rzeczy nie ma.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...