niedziela, 23 listopada 2014

BNP Paribas: Tablety rozesłane

Promocja iKonta z tabletem w pełni zasługuje na nominację do bankowej wpadki roku. Regulamin promocji zakładał, że BNP Paribas rozda tablety wszystkim osobom, które spełnią proste warunki.
Niestety bank chyba nie spodziewał się tak dużego zainteresowania swoim kontem, a osoby prowadzące kampanię chyba nie sprawdzały statystyk. Efekt był taki, że mimo spełnienia warunków promocji wiele osób dostało maila od BNP Paribas z informacją, że tabletów nie dostaną.


Nie ma się co dziwić, że w tej sytuacji wiele serwisów napisało o wpadce BNP. Bank tłumaczył się, że to klienci nie rozumieli zapisów regulaminu (tu wiele osób poczuło się dziwnie, bo to BNP zawalił pisząc nieprecyzyjny regulamin).
Bank łaskawie postanowił zmienić decyzję i przyznając tablety, wszystkim osobom które spełniły warunki określone w regulaminie. Na tablety jednak należało poczekać. W piątek tablet (wreszcie) do mnie dotarł.

Cieszę się, że BNP jednak zdecydował się na zmianę decyzji. Zastanawiam się jednak, ile osób po tak nieprzyjemnym rozpoczęciu współpracy z bankiem zdecyduje się trzymać tam konto dłużej niż obowiązkowe 12 miesięcy....

4 komentarze:

  1. ja też dostałem w piątek. Ekran jest taki sobie, no ale wiedziałem że to nie super amoled

    OdpowiedzUsuń
  2. do mnie i siostry też dotarły. Czekanie było wkurzające ale komentarze na FB banku dostarczały rozrywki każdego dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też już jest. Zdziwiłam się, że nie ma na nim żadnego logo banku ani zainstalowanej aplikacji, ale to nawet lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.openonline.pl/konta-bankowe/konto-vip.html co o tym sądzicie? Warto? Boję się trochę, że mogą podczas tych 30 miesięcy zmienić regulamin i na przykład dodać obowiązkową opłatę za konto i wówczas:
    albo rezygnacja z konta i zapłacenie kary za wcześniejsze rozwiązanie umowy;
    albo płacenie opłat za konto przez do końca 30 miesiąca.
    Jakieś rady? Głos rozsądku? ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...