Wygląd na to, że szum medialny zrobił swoje - będą tablety dla wszystkich osób które spełniły warunki promocji (zniesiony zostaje limit sztuk nagród).
Bank zyskał rozgłos. Pytanie tylko czy o taki rozgłos mu chodziło...
Mail do Prezesa Zarządu
Sprawdzacie skrzynki. Bank wysyła nowe maile:
Mnie najbardziej zastanawia inna rzecz. Skoro BNP Paribas wiedział, że tych tabletów jest mało (jednocześnie wniosków o konto było bardzo dużo) to dlaczego czekał aż sprawą zajmą się media.
Internet zawrzał. Na facebooku BNP Paribas Polska klienci nie kryli swojego oburzenia, niepochlebne wpisy pojawiły się także na stronie francuskiej. Na Facebooku powstał specjalny profil.
O sprawie napisały PR news "Problem z tabletami od BNP Paribas. Klienci są wściekli" , Wyborcza.biz "Kuriozalny konkurs z tabletami. Internauci protestują", WP.pl "Klienci niezadowoleni z promocji w banku BNP Paribas",HotMoney "Czy BNP Paribas oszukał swoich klientów?"
Sprawę opisali także blogerzy np Samcik, Szafrański oraz wielu innych.
Pracownikom BNP którzy nie odpowiadali za przeprowadzoną akcję, a jednocześnie musieli wysłuchiwać oburzonych klientów, nawet trochę współczuję.
Niby OK, tablety będą, ale niesmak po całym zajściu został.
fajnie, że tablet jednak dostanę. Choć faktycznie BNP mógł to zrobić trochę inaczej i bez nadwyrężania swojego wizerunku
OdpowiedzUsuńpewnie przeliczyli koszty. Nie wygraliby a jeszcze smród po akcji by został
OdpowiedzUsuńTu nawet nie chodzi o koszty. Mogliby dostać sporą karę finansową niezależnie od i tak nieuchronnej konieczności wypłaty odszkodowń, a nawet odebranie koncesji na działalność bankową byłoby możliwe.
OdpowiedzUsuńNic tym dziadom nie pomoże.Zamykam konto po otrzymaniu tableta.
OdpowiedzUsuńNiestety obowiązuje lojalka "Uczestnik przystępując do Sprzedaży Premiowej wyraża zgodę na to że w przypadku, gdy wypowie umowę o prowadzenia iKonta BNP Paribas Banku Polska S.A. w okresie do 12 miesięcy od daty jej zawarcia jest zobowiązany do zwrotu Bankowi wartości nagrody, która wynosi 400 zł i jednocześnie oświadcza, iż upoważnia BNP Paribas Bank Polska S.A. do obciążenia jego iKonta BNP Paribas Banku Polska S.A. wartością nagrody."
UsuńBałaganiarski i nierzetelny Bank. Wystarczy popatrzeć na tę ich Plan@tę. Tablety miały być do 10/10, a dzisiaj 13/10 i dostałem na razie maile, że sukcesywnie wysyłają. Strach powierzyć im pieniądze.
OdpowiedzUsuń"Tablet Samsung Galaxy Tab P3 Lite SM-T110 zostanie wysłany za potwierdzeniem odbioru na adres
Usuńkorespondencyjny podany we wniosku o Konto do dnia 10 października 2014 r." co nie oznacza że zostanie dostarczony do tego dnia :) choć z ciekawości sprawdziłabym datę nadania przesyłki
z tą Plan@tą to akurat prawda - nie ma opcji żeby sprawdzić szczegóły blokad za płatności kartą. Co z tego, że mam mniej dostępnych środków, czasem potrzebuje sprawdzić czy faktycznie zablokowana została dokładnie taka kwota jak powinna być.
Usuń16/10 a tabletu nie ma!
Usuńna facebooku bnp dalej zbywanie klientów
Usuńkonto będę trzymać tyle ile musze i do zamkniecia
K o m p r o m i t a c j a!
OdpowiedzUsuńTabletu jak nie było tak nie ma. Za to dostałem już trzeci e-mail i informację, że tablety będą wysyłane dopiero w trzecim tygodniu listopada!!!!
OdpowiedzUsuńtylko że oni nie napisali, że będą wysyłać w 3 cim tygodniu, ale że je dostaną w tym terminie.... a kiedy rozpoczną wysyłkę tego pewnie nawet oni nie wiedzą... jak dla mnie to totalny brak profesjonalizmu
UsuńTrochę przegięli z terminem wysyłki tych tabletów. Niesmak po tej promocji pozostanie na długo!!!
OdpowiedzUsuń