Niby od początku było wiadomo, że oferta jest limitowana, ale...
BNP Paribas nigdzie w regulaminie nie napisał ile jest tabletów i co decyduje o kolejności przyznania naród.
Dziś bank zaczął rozsyłać maile
Mail jest takiej treści:
Dla przypomnienia w regulaminie były zapisy:
Okres trwania Sprzedaży Premiowej premiującej otwarcie iKonto w BNP Paribas Banku Polska S.A. trwa od 01.08.2014 r. do 31.08.2014 r. lub do wyczerpania Nagród.
Na stronie przez długi okres nie było informacji o tym, że pula nagród już się wyczerpała. Na pewno 8 sierpnia dalej można było składać wnioski o konto z tabletem
IV. ZASADY UCZESTNICTWA W SPRZEDAŻY PREMIOWEJ
1. Uczestnik nabywa prawo do nagrody - tabletu Samsung Galaxy Tab P3 Lite SM-T110 jeśli spełni łącznie następujące warunki:
1) w okresie trwania Sprzedaży Premiowej kliknie w banner reklamowy z wizerunkiem tabletu i informacją o sprzedaży premiowej, wypełni wniosek o otwarcie iKonta BNP Paribas Banku Polska S.A. i dokona przelewu identyfikującego,
2) do 30.09.2014 aktywuje iKonto w BNP Paribas Banku Polska S.A. i wykona transakcje kartą debetową na kwotę przynajmniej 400 zł.
(...)
V. ZASADY PRZYZNAWANIA TABLETU SAMSUNG GALAXY TAB P3 LITE SM-T110
1. Każdemu Uczestnikowi, która spełni warunki Sprzedaży Premiowej opisane w dziale IV Regulaminu, Bank przyznaje tablet Samsung Galaxy Tab P3 Lite SM-T110.
2. Każdy Uczestnik Sprzedaży Premiowej może otrzymać tylko jeden tablet.
Czyli większość osób zapewne te warunki spełniła. Brak jest tu zapisów o tym co decyduje o kolejności przyznania nagród. Moim zdaniem (ale nie jestem prawnikiem) z tego zapisu wynika, że każdy kto spełni te wymogi nagrodę otrzyma.
Czas trwania sprzedaży premiowej owszem był limitowany, ale jak już ktoś założył konto i spełnił warunki to nagrodę rozumiem, że powinien otrzymać?
Ciekawe jest to, że bank nie podał liczby nagród. Czyżby było ich tak mało, że aż się wstydzą przyznać?
Teraz pozostaje czekać aż zaczną pojawiać się grupy w stylu nabici w iKonto...
Aktualizacja 10.10.2014
BNP postanowił zmienić decyzję. Tablety jednak będą. Na Facebooku BNP Paribas Polska pojawił się komiunikat o treści:
Szanowni Państwo,
Sprzedaż premiowa „iKonta BNP Paribas z tabletem” spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem, które przerosło nasze oczekiwania. Dla części Klientów zapis dotyczący oferty limitowanej w regulaminie być może nie był wystarczająco precyzyjny, za co przepraszamy. Zarząd Banku podjął decyzję o zniesieniu limitu przyznawanych nagród. Oznacza to, że wszyscy uczestnicy sprzedaży premiowej, którzy spełnili jej warunki, otrzymają tablet.
Zapewniamy, że pierwotne założenia sprzedaży premiowej nie wynikały ze złej woli czy intencji Banku. Zrobimy wszystko, aby taka sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości. Liczymy, że zalety iKonta oraz decyzja o rozszerzeniu puli nagród, spełnią oczekiwania naszych Klientów i pozwolą na budowę trwałej relacji z Bankiem.
Z poważaniem,
Frederic Amoudru
Prezes Zarządu BNP Paribas Banku Polska
Niby zwycięstwo, jednak niesmak po całej akcji niestety pozostał.
Aktualizacja
Tydzień po zmianie decyzji BNP Paribas wysłał kolejnego maila. Na tablety trzeba będzie jeszcze trochę poczekać. Ciekawe czy kontener z Chin przypłynie jeszcze w tym roku ;)
Aktualizacja
Na tablety trzeba będzie jeszcze trochę poczekać. Zgodnie z mailem od BNP dostawca dostarczy tablety w trzecim tygodniu listopada. Później nastąpi wysyłka nagród. Na Mikołaja może już będą ;)
Rozwaliło mnie zdanie "Mamy nadzieję, że tablet (...) już niedługo będzie dostarczał równie dużo pozytywnych emocji, co obsługa wybranego przez Ciebie iKonta".
U mnie póki co jest to rozbawienie nieporadnością banku połączone z wkurzeniem...
Aktualizacja 19.11.2014
Blisko, coraz bliżej ;)
Na Mikołaja już będą....
ciekawe,nawet bardzo.Konto założyłam z samego rana w dniu pojawienia się promocji.Oczywiście również otrzymałam w dniu dzisiejszym @ z informacją iż,tableta nie otrzymam-pytanie DLACZEGO?
OdpowiedzUsuńprzecież wszystko jasno napisane jest w mailu od banku ;)
UsuńMyślę że w Regulaminie Konta BNP Paribas jest punkt dot. opłat dodatkowych za MONIT o nieterminowym wywiązaniu się. Obowiązuje równość podmiotów wobec prawa, więc należy do banku BNP Paribas wysłać SMS z przypomnieniem o nieterminowej dostawie tabletu. Następnie w trybie reklamacyjnym zarządać za ów SMS 25zł. I tak codziennie.
Usuńdo sądu z oszustami
OdpowiedzUsuńhttp://zbp.pl/dla-konsumentow/arbiter-bankowy/dzialalnosc
Usuńciekawe co na to Urząd Ochrony Konsumentów?
OdpowiedzUsuńhttp://zbp.pl/dla-konsumentow/arbiter-bankowy/dzialalnosc
UsuńNie kumam, skoro wszyscy mieli dostać to chyba powinienem dostać te 400 PLN, wspomniane w regulaminie jako wartość tabletu...
OdpowiedzUsuńnie, jest lepiej - jeśli zamkniesz konto przed upływem 12 m-cy to Ty im masz zapłacić 400 zł - tak wynika z regulaminu sprzedaży premiowej
UsuńNie pisz bzdur, że Ty im masz zapłacić 400zł. W regulaminie pisze dokładnie" wartosć otrzymanej nagrody" a nagrody nie otrzymałeś. To co masz zwracać, czytaj ze zrozumieniem.
UsuńZ Regulaminu jasno wynika że każdy z uczestników promocji po spełnieniu warunków (założenie konta przez baner oraz wygenerowanie kartą płatności na nie mniej niż 400zł) otrzyma nagrodę.
OdpowiedzUsuńNależy złożyć reklamację, poprosić o odpowiedź na piśmie (bank daje sobie na to 30 dni) i skarżyć odmowę...
na fejsie bank pisze że "tablet otrzymają osoby, które w najkrótszym czasie spełniły wszystkie warunki promocji." tylko tego zapisu nie było w regulaminie...
UsuńChcą reklamacji, będzie reklamacja...
ciekawe jaka to planowana specjalna akcja promocyjna? Kredyt z obniżonym procentowaniem żeby jeszcze na mnie dodatkowo zarobili?!
OdpowiedzUsuńkonto zakładałem po to żeby dostać tablet, warunki spełniłem pytanie WTF?
Ja również nie otrzymam tabletu mimo spełnienia warunków. Czy ktoś mógłby na spokojnie przeczytać regulamin promocji? Najlepiej jeszcze gdyby ktoś napisał treść reklamacji, którą składa.
OdpowiedzUsuńCiekawe, ale regulamin składa na wszystkich ciężar utrzymania konta przez rok, bo inaczej kara 400 zł.
świetny interes zrobiliśmy :(
Usuńhttp://zbp.pl/dla-konsumentow/arbiter-bankowy/dzialalnosc
Usuńja tam łatwo nie odpuszczę! Mam zamiar wysłać im reklamację
OdpowiedzUsuńhttp://zbp.pl/dla-konsumentow/arbiter-bankowy/dzialalnosc
UsuńZwracam się do banku z reklamacją dotyczącą niewypełnienia przez bank BNP Paribas umowy wynikającej z Regulaminu Sprzedaży Premiowej pod nazwą „iKonto BNP Paribas z Tabletem”
OdpowiedzUsuńPowołując się na zapis w dziale czwartym regulaminu promocji. Chciałabym powiedzieć, że w okresie trwania sprzedaży premiowej kliknęłam w banner reklamowy z wizerunkiem tabletu i informacją o sprzedaży premiowej, miało to miejsce 3 lub 4 sierpnia 2014 r
Następnie do 30 września 2014 roku Konto w BNP Paribas zostało aktywowane, również miało to miejsce w początkowych dniach sierpnia. Oraz aktywowano kartę do konta i wykonano nią transakcje na łączną kwotę przynajmniej 400 złotych.
W związku z powyższym w tym momencie warunki regulaminu napisanego przez pracowników Banku lub na zlecenie Banku zostały przeze mnie spełnione i tym samym nabyłam prawo do nagrody. Proszę zwrócić uwagę na fakt, że w dziale piątym regulaminu w punkcie pierwszym czytamy iż:
„ Każdemu Uczestnikowi, który spełni warunki Sprzedaży Premiowej opisane w dziale czwartym Regulaminu, Bank przyznaje tablet Samsung Galaxy TAB P3 Lite SM-T110.
W związku z powyższym jestem przekonana o tym, że zgodnie z regulaminem promocji Bank jest mi winien Tablet Samsung Galaxy i powinnam się nim cieszyć już 10 października 2014.
Jestem gotowa walczyć z „bankiem zmieniającego się świata” na drodze sądowej lub korzystając z bankowego arbitraża konsumenckiego przy Związków Banków Polskich gdyż uważam, że wypełniłam wszystkie warunki regulaminu aby otrzymać nagrodę.
Szczerze powiedziawszy w związku z tak drastycznym naruszeniem regulaminu przez Bank zastanawiam się nad wycofaniem depozytu jaki mam u Państwa złożony, ponieważ straciliście zaufanie moje i wielu klientów którzy piszą o was na forach internetowych słowa których lepiej nie przytaczać.
Proszę dobrze sie zastanowić nad reklamacją wnoszoną przeze mnie gdyż zawiodłam się na waszej instytucji i jestem zdeterminowana aby walczyć o swoje!!!
Proszę o odpowiedź na moją reklamację i wysłanie jej drogą elektroniczną na adres
No mi tez się tablet nie należał :/ ciekawe kto z banku dostał ??
OdpowiedzUsuńAle reklamacje podeślę :) a co mi tam....
biuro.prasowe@bnpparibas.pl zapytajcie tutaj
UsuńLawina skarg dopiero sie rozkreca, ludzie na wieczór otwieraja skrzynki z wiadomoscia z Banku. Profil na FB ma prawie 400 lajkow, a nie mineła jeszcze doba odkad gruchnela wiadomosc. Wszystkie blogi finansowe od tych niszowych po wyjadaczy wisienek:) i Ekipe Samcika piszą o temacie- tylko czekac az temat pojawi sie na gazeta.pl.
OdpowiedzUsuńBNP Paribas ma coraz mniej godzin na wyprostowanie sytuacji, zrzucenie tego na pomylke informatyczna z bledna wysylka maili lub błąd pracownika Banku, prośbę o cierpliwość i obietnice dostarczenia nagród w późniejszym terminie. W innym przypadku moga stracić coś więcej niż pieniądze. - moga stracić zaufanie klientów. Kto założy lokate lub wezmie kredyt w Banku który może w każdej chwili wycofać się z podpisanej umowy, wiążącej obie strony dokumentu? Ludzie boją się deponować środki w Bankach które mają gwarancje BFG, a co dopiero w nierzetelnym Banku?
Jeżeli polityk może popełnić tzw polityczne samobojstwo, to jak nazwać to co zrobił BNP?:)
bankowa wpadka roku!
OdpowiedzUsuńKonto założone 07.08.2014r. aktywowane następnego dni. Kartę do konta otrzymalem w ciągu niespelna 2 tygodni. Transakcje kartą na 400 zł. zrealizowałem do 10.09.2014r. Tabletu nie otrzymalem. Po reklamacji konto do zamknięcia.
OdpowiedzUsuńOstatni z wymaganych punktów spełniłem 19 sierpnia i tablet dostałem.
OdpowiedzUsuńJa konto aktywowałem 6.08. transakcje na 400 zł były wykonane do 14.08 - rozliczone do 18.08 i tableta nie dostałem
OdpowiedzUsuńto wygląda jakby te tablety przydzielali w sposób losowy...
Usuńciekawe jest to ze BNP na fejsie jakoś 20-go sierpnia pisał ze tablety jeszcze są
może bank dawał tablety tylko tym osobom których imię i nazwisko jest na określoną literę? ;) to tez jakiś sposób limitowana. A że nie było napisane w regulaminie... no trudno się mówi.
UsuńPolacy już robią szum na francuskim fecebooku: https://www.facebook.com/bnpparibas.net
BNP zmienil decyzje !!! Wygraliśmy?
OdpowiedzUsuńna to wygląda :)
Usuńlist trochę w stylu: kliencie, nie umiesz dobrze czytać ze zrozumieniem. Ale znaj łaskę pana, tablet dostaniesz
OdpowiedzUsuńCo nie zmienia faktu, że cieszę się że dopięliśmy swego bez reklamacji, KNF, UOKiK itp
masakra, ciekawe ile jeszcze będziemy czekać na te tablety. I tu nawet nie chodzi o tablet ale o ten brak równowagi na płaszczyźnie bank-klient. Oni mogą inaczej interpretować regulamin, terminy też mają gdzieś... a spróbuj kartę spłacić po terminie to zobaczysz co się stanie...
OdpowiedzUsuńwłaśnie rozpoczął się 3 (pełny) tydzień listopada.
OdpowiedzUsuńCiekawe co teraz napiszą, że ze względu na okres przedświąteczny nie mogli znaleźć firmy kurierskiej? ;)
bo jakoś nie chce mi się wierzyć, że teraz zaczną wysyłkę nagród
nike air max 90
OdpowiedzUsuńbalenciaga
air jordan
kd shoes
christian louboutin
hogan outlet
zx flux
kanye west yeezy
coach outlet sale
supreme
aaa replica bags replica bags china replica bags china
OdpowiedzUsuń