wtorek, 18 listopada 2014

Getin Bank: 50 zł na start z Getin Mobile

Getin Bank od sierpnia prowadzi promocję, w której można otrzymać 50 zł premii za skorzystanie z bankowości mobilnej.
Do jej pory z oferty mogli skorzystać klienci standardowego (oddziałowego) Getin Banku oraz klientów Getin Online. Była też grupa klientów która była poszkodowana - klienci Open Online. Mimo, że mieli rachunek w Getin Banku nie mieli dostępnej aplikacji mobilnej więc nie mieli jak spełnić warunków promocji. Wydaje się, że teraz również oni mogą korzystać z przelewów mobilnych a więc dostać 50 zł od banku.

Zasady promocji


Promocja przeznaczona jest dla osób które posiadają ROR z usługą bankowości elektronicznej w Getin Banku.

W najnowszej V edycji promocji, w okresie od 7 listopada do 31 listopada 2014 r należy przystąpić do promocji, rejestrując się na stronie banku.
Z promocji wyłączone są osoby które w dniu przystąpienia do promocji mają lokatę mobilną lub w ciągu ostatnich 6 miesięcy taką lokatę miały (na tym punkcie odpadłam).
Wyłączona są także osoby, które w ciągu ostatnich 6 miesięcy zrobiły przelew przez bankowość mobilną.

50 zł za przelew mobilny


Żeby dostać od banku 50 zł, wystarczy że po zarejestrowaniu się w promocji dokonamy dowolnego przelewu z naszego rachunku przez bankowość mobilną. Minimalna kwota przelewu to 20 zł. Na wykonanie przelewu mamy czas do 15 grudnia 2014r. Premia zostanie nam przelana w terminie do 30 dni roboczych od wykonania przelewu.

Bank przewidział pulę naród wynoszącą 500 000 zł (czyli nagroda dla 10 000 osób).

Regulamin promocji

4 komentarze:

  1. Czyli co korsystałem z promocji getin bank i getin online z nich dostałem po 50 zł i mogę dostać jeszcze 50 zł jak się zarejestruje jak zrobię z open online przelew ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że nie - bo weryfikują użytkownika po pesel

      Usuń
  2. ja wcześniej miałem konto w GOL które już zamknąłem i teraz mam w OO. Wykonałem przelew i zobaczymy. Napiszę jeśli dostanę premię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może się uda - warto sprawdzić :) jak tam nie wziąłeś premii to myślę że będzie

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...