piątek, 23 maja 2014

mBank: eKonto mobilne z oprocentowaniem do 4%

źródło: mbank.pl
Kilka dni temu skończyła się promocja Zarabiaj z eKontem w której można było wyciągnąć od mBanku nawet 600 zł. Myślałam, że zastąpi ją kolejna promocja z rozdawnictwem pieniędzy i się dziwiłam.
Pewnie część z Was, w ostatnim czasie trafiła na reklamę mBanku z hasłem mBank: Ikona mobilności. Okazuje się że jest to większa kampania. W ofercie mBanku pojawiło się nowe konto - eKonto mobilne. Bank powraca do dawnych standardów - nie na opłat za prowadzenie konta i za obsługę karty. Dodatkowo środki na rachunku mogą być oprocentowane nawet na 4% w skali roku (czyli znacznie więcej niż na kontach oszczędnościowych).

eKonto mobilne - nie dla wszystkich


Pierwsza myśl: skoro już mam eKonto to przekształcę je w nowe lepsze konto. Niestety nic z tego. "Rachunek dostępny dla Klientów, którzy w momencie wnioskowania o jego otwarcie nie posiadają żadnego rachunku prowadzonego na podstawie „Regulaminu otwierania i prowadzenia bankowych rachunków dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. (mBank)”.
No tak, skoro klient płaci za coś, to niech dalej płaci...

eKonto mobilne  - podstawowe opłaty


W przeciwieństwie do najnowszego konta Banku Millennium, konto w mBanku jest darmowe bez spełniania dodatkowych warunków takich jak wpływy na konto czy obrót kartą.
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie rachunku
  • 0 zł za kartę debetową - bez żadnych warunków
  • 0 zł za krajowe przelewy zewnętrzne i wewnętrzne przez internet
  • 0 zł za wypłaty w PLN z ponad 5 000 bankomatów sieci: Euronet, BZ WBK S.A., Planet cash4you, eCard
Od razu przypominają się stare dobre czasy w mBanku kiedy to konto było za absolutne 0 zł :)
A skoro wzięło mnie tak na wspominki, to wrzucam kilka archiwalnych reklam, między innymi jedną w klimacie najbliższych wyborów ;)

eKonto mobilne - ROR z niezerowym oprocentowaniem


Banki zdążyły już nas przyzwyczaić, że oprocentowanie konta osobistego wynosi 0%, ewentualnie oprocentowanie jeśli bliższe promilom niż procentom ;)
Nowe konto w mBanku miło wyróżnia się. Środki na rachunku do kwoty 3000 zł są objęte oprocentowaniem 4% w skali roku. Nadwyżka niestety jest nieoprocentowana.
Wiele nie zarobimy. Maksymalnie możemy dostać ok 8 zł odsetek miesięcznie (po odjęciu podatku). Jednak oprocentowanie konta jest o tyle wygodne, że mamy stały dostęp do gotówki i pieniądze dodatkowo "pracują" bo zawsze dobrze jest mieć dostępną kasę na bieżące wydatki.

Załóż eKonto mobilne >>

Tabela opłat i prowizji

4 komentarze:

  1. oczywiście dotychczasowych klientów mBank ma w d...

    OdpowiedzUsuń
  2. BZWBK też utrudnia życie "starym" klientom. Chciałem zmienić konto wydaje i zarabiasz na konto godne polecenia. Okazało się, że owszem jest taka możliwość ale jak np. będzie się korzystało z ubezpieczenia prze z 3 miesiące - płatnego oczywiście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam podobny problem z przekształceniem konta. Jednak okazało się, że konto mogą mi zmienić bezpłatnie jeśli skorzystam z limitu w koncie. Prowizja za przyznanie limitu to 0%. Z limitu nie skorzystałam ani razu a po 3 miesiącach zamknęłam kredyt.
      Podejdź do oddziału i zapytaj o taką możliwość

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...