poniedziałek, 3 sierpnia 2015

BNP Paribas: Rok po promocji z tabletem

Rok temu BNP Paribas zdziwił wiele osób robiąc świetną promocję iKonta - za założenie konta i wydanie 400 zł można było otrzymać tablet Samsung Galaxy Tab P3 Lite SM-T110. Niestety gdy nadszedł czas wysyłania przez bank komunikatów o przyznaniu nagrody, okazało się za bank zupełnie inaczej interpretuje regulamin niż wszystkim innym się wydawało. W konsekwencji tego, tablety trafiły do nielicznych. Do ilu? No właśnie, bank nie chciał się pochwalić ile tabletów pierwotnie przewidział w promocji, więc zapewne było ich znacznie mniej niż chętnych.


Ostatecznie po szumie medialnym (o wpadce banku pisały duże portale oraz większość blogerów finansowych), bank zmienił decyzję i postanowił przyznać tablety wszystkim, którzy spełnili warunki promocji bez uwzględniania limitu nagród. Tablety zostały rozesłane w listopadzie.

Decydując się na skorzystanie z promocyjnej oferty, podpisywaliśmy lojalkę:

4. Uczestnik w związku z udziałem w Sprzedaży Premiowej zobowiązuje się, że nie wypowie umowy o prowadzenia iKonta BNP Paribas Banku Polska S.A. w okresie 12 miesięcy od daty jej zawarcia.
5. Uczestnik przystępując do Sprzedaży Premiowej wyraża zgodę na to że w przypadku, gdy wypowie umowę o prowadzenia iKonta BNP Paribas Banku Polska S.A. w okresie do 12 miesięcy od daty jej zawarcia jest zobowiązany do zwrotu Bankowi wartości nagrody, która wynosi 400 zł i jednocześnie oświadcza, iż upoważnia BNP Paribas Bank Polska S.A. do obciążenia jego iKonta BNP Paribas Banku Polska S.A. wartością nagrody.


Właśnie mija rok, więc można zastanowić się czy dalej iKonto jest nam potrzebne. Póki co, do końca roku jest całkiem nieźle, bo dalej można mieć zwrot do 3% kwoty transakcji opłaconych przez PayU.
Ja konto jeszcze trochę potrzymam, decyzja co robicie z Waszymi kontami zależy od Was. Zgodnie z informacjami z infolinii, iKonto można zamknąć tylko w oddziale.

7 komentarzy:

  1. kilka dni temu podliczyłem sobie ile zarobiłem na tym koncie - wyszło ponad 100 zł zwrotu. Szału nie ma, ale zakupów na allegro aż tak często nie robię. Jak się doliczy tablet, to nawet fakt że zapłaciłem 2 razy za kartę do konta aż tak nie boli

    OdpowiedzUsuń
  2. mi w weekend mija 12 miesięcy, ale że moneyback wypłacają dopiero 20-go wiec jeszcze z kontem nic nie robie

    OdpowiedzUsuń
  3. orientuje się ktoś czy konto zamykane jest od ręki? czy też jest jakiś okres wypowiedzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już wypowiedziałem ikonto z 30 dniowym okresem wypowiedzenia. Konto zostanie zamknięte 21.08.2015r. W okresie wypowiedzenia konto jest dalej aktywne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprytne! Ja chyba zrobię ostatnie zakupy na allegro i zablokuje kartę a we wrześniu wypowiem umowę o konto

      Usuń
    2. @ Jerzy
      nie jestem pewien czy to przejdzie. Regulamin mówił, że nie można wypowiedzieć umowy przez 12 miesięcy. Więc jak się wypowie kilka dni wcześniej, to jeśli będą chcieli być złośliwi to mogą żądać zwrotu wartości nagrody.
      Mnie te kilka dodatkowych dni nie zbawi, więc wolę poczekać niż się z nimi pałować.

      Usuń
  5. click here to find out more visit the website my review here news you could try here go to website

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...