wtorek, 4 sierpnia 2015

Expander: Zyskomat 3,5%

Znalezienie lokaty z oprocentowaniem wyższym niż 3% dodatkowo dostępnej dla wszystkich, zaczyna graniczyć z cudem. Jeśli właśnie szukacie miejsca gdzie Wasze pieniądze mogą zaprocentować, to może zainteresować Was najnowsza oferta Expandera.

Przede wszystkim Zyskomat nie jest lokatą a tzw polisolokatą.

Co to właściwie jest polisolokata


Jest to produkt sprzedawany jako forma lokowania pieniędzy. Lokatą nie jest, za to jest ubezpieczeniem, chyba najczęściej jako ubezpieczeniem na życie i dożycie. W skrócie: jeśli umrzemy przed końcem trwania ubezpieczenia, kasę dostaje uposażony (osoba którą wskazaliśmy na polisie), jeśli dożyjemy końca trwania ubezpieczenia to środki trafiają do nas.

Przez długi okres, od polisolokat nie płaciło się podatku Belki, niestety w październiku 2014 r zostało to zmienione i w przypadku takich ubezpieczeń, również musimy zapłacić podatek od zysków.

Tego typu inwestycje nie są objęte gwarancjami Bankowego Funduszu Gwarancyjnego.

Parametry polisolokaty w Expander


  • Zysk w skali roku: 3,5%
  • Forma: polisa na życie i dożycie
  • 1-miesiączny okres polisy
  • Brak konieczności zakupu dodatkowych produktów
  • Minimalna składka jednorazowa: 20 000 zł
  • Maksymalna składka jednorazowa: 300 000 zł
  • Konieczność odbycia spotkania z doradcą
Oferta będzie dostępna do 4 września 2015 r.
Umów się na spotkanie z doradcą Expander >>

4 komentarze:

  1. Nigdy nie zakładałam polisolokaty... może trzeba będzie ? Czy to oferta tylko dla nowych klientów ? Małym druczkiem nic nie napisali na ten temat - jakby ktoś był u "Doradcy" (dziwna nazwa, sugeruje że doradza a nie sprzedaje...) to proszę, niech się spyta. W następnym tygodniu kończy mi się lokata w PlusBanku, więc będzie jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktywacja lokaty 4 dni następnie czekanie do 5 dni na zwrot środków.Takie to wisienki.

      Usuń
  2. Irek Maraczyk30 maja 2019 18:41

    Ja chyba nigdy nie kierowałem się takimi promocjami gdy miałem wybrać jakieś konto bankowe. Najbardziej zależało mi na tym, aby dany bank był widoczny w systemie płatności online https://www.cashbill.pl/ gdyż najbardziej mi na tym rozwiązaniu zależało.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...