wtorek, 1 grudnia 2015

Visa: Bon 20 zł na Allegro

Kolejna szansa na tańsze zakupy przez Allegro. Kilka dni temu pisałam o promocji mBanku a teraz mamy dostępną promocję dla posiadaczy kart VISA.

Zasady promocji


Osoby które w dniach 1-24 grudnia 2015 r dokonają transakcji na Allegro przez stronę www lub mobilnie i opłacą ją kartą VISA (płatność PayU) zapisując w systemie dane karty- opcja "Użyj i zapisz" (opcja przydatna bo kolejnym razem nie trzeba podawać tylu danych) dostaną bon o wartości 20 zł do wykorzystania na kolejne zakupy.


Co ważne, musi być to karta fizyczna (a nie tylko nr karty wirtualnej), nie może być to karta pre-paid lub na okaziciela oraz karta o danym numerze i dacie ważności musi zostać zapisana w systemie po raz pierwszy.


Jest pewna niespójność między regulaminem a informacjami na stronie promocji. Według informacji na stronie żeby dostać kupon należny zrobić zakupy za min 100 zł, w regulaminie tego zapisu nie ma.

Musimy wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych w celach marketingowych. Zgoda musi zostać wyrażona na min 24 h przed dokonaniem zakupy. Zgody udzielić można na stronie http://allegro.pl/myaccount/Settings/notify.php (opcja „Promocje w Allegro").

Kupon zostanie przesłany mailowo w ciągu 72 h po opłaceniu naszych zakupów. W mailu należy kliknąć na przycisk "odbierz kupon".

Kupon będzie można wykorzystać do 31 grudnia 2015 r na zakupy za kwotę min 100 zł (bez uwzględnienia kosztów przesyłki).

Regulamin mówi, że możemy dostać dwa takie kupony!

Tomek, dziękuję za info o promocji :)

Regulamin promocji

6 komentarzy:

  1. Skorzystałem i się udało ;) dzięki za wyłapywanie takich szczególików, teraz jest tyle promocji, że bez wsparcia ciężko się połapać :)
    Pozdrawiam i zapraszam też na mój sajt!

    http://oszczedzaniekazdegodnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. potwierdzam, pierwsze zakupy nie muszą być na 100 zł. Zrobiłem na dokładnie 3 zł i dziś przesłali mi kupon

    OdpowiedzUsuń
  3. po zapisaniu nowej karty, przy próbie płatności wyskakuje mi komunikat "wewnętrzny błąd serwera" :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się tak kiedyś zdarzyło. Spróbuj za jakiś czas. Jak dalej będzie problem albo będzie komunikat z stylu że już zostało opłacone (a wiesz, że na pewno nie) to wchodzisz w kupione -> klikasz na przedmiot -> opcję -> płacę -> i chyba anuluj
      a potem robisz kolejne podejście do płatności

      Usuń
  4. 2 bony zgarnięte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w sumie 3: 2 szt za kartę visa i jeden za zakupy przez aplikacje. Ku mojemu zaskoczeniu te promocje można było połączyć :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...