wtorek, 1 grudnia 2015

Visa: Bon 20 zł na Allegro

Kolejna szansa na tańsze zakupy przez Allegro. Kilka dni temu pisałam o promocji mBanku a teraz mamy dostępną promocję dla posiadaczy kart VISA.

Zasady promocji


Osoby które w dniach 1-24 grudnia 2015 r dokonają transakcji na Allegro przez stronę www lub mobilnie i opłacą ją kartą VISA (płatność PayU) zapisując w systemie dane karty- opcja "Użyj i zapisz" (opcja przydatna bo kolejnym razem nie trzeba podawać tylu danych) dostaną bon o wartości 20 zł do wykorzystania na kolejne zakupy.


Co ważne, musi być to karta fizyczna (a nie tylko nr karty wirtualnej), nie może być to karta pre-paid lub na okaziciela oraz karta o danym numerze i dacie ważności musi zostać zapisana w systemie po raz pierwszy.


Jest pewna niespójność między regulaminem a informacjami na stronie promocji. Według informacji na stronie żeby dostać kupon należny zrobić zakupy za min 100 zł, w regulaminie tego zapisu nie ma.

Musimy wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych w celach marketingowych. Zgoda musi zostać wyrażona na min 24 h przed dokonaniem zakupy. Zgody udzielić można na stronie http://allegro.pl/myaccount/Settings/notify.php (opcja „Promocje w Allegro").

Kupon zostanie przesłany mailowo w ciągu 72 h po opłaceniu naszych zakupów. W mailu należy kliknąć na przycisk "odbierz kupon".

Kupon będzie można wykorzystać do 31 grudnia 2015 r na zakupy za kwotę min 100 zł (bez uwzględnienia kosztów przesyłki).

Regulamin mówi, że możemy dostać dwa takie kupony!

Tomek, dziękuję za info o promocji :)

Regulamin promocji

10 komentarzy:

  1. Skorzystałem i się udało ;) dzięki za wyłapywanie takich szczególików, teraz jest tyle promocji, że bez wsparcia ciężko się połapać :)
    Pozdrawiam i zapraszam też na mój sajt!

    http://oszczedzaniekazdegodnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. potwierdzam, pierwsze zakupy nie muszą być na 100 zł. Zrobiłem na dokładnie 3 zł i dziś przesłali mi kupon

    OdpowiedzUsuń
  3. po zapisaniu nowej karty, przy próbie płatności wyskakuje mi komunikat "wewnętrzny błąd serwera" :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się tak kiedyś zdarzyło. Spróbuj za jakiś czas. Jak dalej będzie problem albo będzie komunikat z stylu że już zostało opłacone (a wiesz, że na pewno nie) to wchodzisz w kupione -> klikasz na przedmiot -> opcję -> płacę -> i chyba anuluj
      a potem robisz kolejne podejście do płatności

      Usuń
  4. 2 bony zgarnięte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w sumie 3: 2 szt za kartę visa i jeden za zakupy przez aplikacje. Ku mojemu zaskoczeniu te promocje można było połączyć :D

      Usuń
  5. Agnieszka Zarębska8 stycznia 2019 14:30

    Ja niestety jestem bardzo niepewna jeśli chodzi o tego typu promocje. Zawsze trzeba gdzieś udostępnić nasze dane itp. Zresztą tak jak to opisali w https://www.przelewy24.pl/blog/czeste-metody-wyludzen-podczas-platnosci-internetowych-na-co-uwazac przy realizacji płatności internetowych sami sobie stwarzamy zagrożenie. Niestety ale nie jesteśmy czujni przy finalizacji transakcji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy bank stara się jak może, aby pozyskać nowego klienta. Jednak to zależy tylko i wyłącznie od nas gdzie i jakie konto otworzymy. Nie ma co ukrywać, że to i tak my osobiście sami zdecydujemy o tym jakie konto i w jakim banku wybierzemy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...