piątek, 28 lutego 2014

mBank: lokata 3,7%

Nie jestem wiernym klientem bankowym i nie będę tego ukrywać. Nie mam oporów żeby "sprzedać" swoje dane i stać się nowym klientem. Tylko liczba banków jest skończona i w pewnym momencie trudno jest być nowym klientem...
Na szczęście czasem w przypadku lokat są oferty z promocyjnym oprocentowaniem na nowe środki. To już jest znaczniej łatwiejsze do wykonania. Wystarczy tylko przenieść środki z jednego banku do innego.
To co było "starymi" pieniędzmi w banku X, bank Y potraktuje jako nowy wpływ/depozyt.

Tak też jest promocją mLokaty w  mBanku. Jej oprocentowanie wynosi do 3,7% w skali roku i dotyczy tylko nowych środków:
Oferta na nowe środki pochodzące spoza mBank S.A., stanowiące nadwyżkę ponad sumę aktywów zgromadzonych w mBanku na 14.02.2014 r. Suma aktywów to środki (saldo dostępne) na rach. osob., kontach oszczęd. i depozytach term. prowadzonych w PLN w mBanku gdzie Klient jest Posiadaczem lub Współposiadaczem.

Lokata dostępna jest w trzech opcjach, przy czym tylko wersje na 4 miesiące i na 6 miesięcy są warte uwagi, bo właśnie one są oprocentowane na 3,7% w skali roku.
Minimalna kwota lokaty to 1000 zł.
Na poniższym zrzucie ekranu prezentowane są orientacyjne odsetki dla lokaty o wysokości 10 000 zł, przed odliczeniem podatku.
Trudno znaleźć podobne oprocentowanie lokat krótkoterminowych w innych dużych bankach.

Aktualizacja

Niestety wygląda na to, że lokata jest dostępna tylko dla wybranych klientów.
U mnie widok pasaż -> oszczędności wygląda tak

a dzisiaj założone lokaty, faktycznie mają wyższe oprocentowanie:

Aktualizacja 12.03.2014
Dziś rozczuliła mnie pani z call center mBanku. Zadzwoniła do mnie i zaproponowała mi lokatę na 3% w skali roku :) ciekawe jest to o tyle, że w dalszym ciągu widzę ofertę lokaty na 3,7%

9 komentarzy:

  1. jak założyć?

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli masz konto w mbanku to logujesz się -> pasaż -> wybierasz obrazek z lokatą -> "wyklikujesz lokatę"
    Jeśli nie masz konta w mbanku to zakładając konto możesz dodatkowo skorzystać z promocji ze zwrotem (choć tym razem trudniej go uzyskać) opisane w tym miejscu:
    http://wyjadaczewisienek.blogspot.com/2014/02/mbank-pac-karta-i-odbierz-600-z.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ooommm ? a u mnie pokazuje, że ta lokata z dziewczynką w okularach, lokata "prosta taka" jest na 3,0% dla nowych środków, a nie na 3,7% - czyżby zależało to od klienta ?

    OdpowiedzUsuń
  4. @Wyjadacz_Wisienek mam wszędzie 3.0% :( chyba zależy od stażu w mbanku a konto mam od maja 2013...

    OdpowiedzUsuń
  5. ktoś chyba w piątek za wcześnie otworzył 0,7 i dodał do 3% bo wszędzie mbank informuje o 3%. skąd więc 3,7?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam konto od ponad 10-lat, więc raczej nie chodzi o staż, a o rodzaj klienta. Ja z zakładce Moje_Finanse->Oszczędności->Kalkulator_oszczędności mam 4 lokaty opisane na granatowo "lokata dla ciebie". Nie wiem czy to produkt dedykowany tylko dla mnie (i do mnie podobnych), czy dla wszystkich ? Mam lokaty na 4 i 6 mc po 2,4% oraz lokaty na 9 i 24 mc po 3%. Też tak macie ? BTW Wisienka - świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba ze przez przypadek trafiłaś w dziure w systemie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. mój staż w mBanku to ok 5 lat, więc raczej nie to. Obrotu kartą praktycznie nie robię (tyle co jest niezbędne do zwolnienia z opłaty za kartę). Wynagrodzenie na konto w mBanku u mnie nie wpływa... jedyne co mi przychodzi na myśl to obrót bezgotówkowy, ale to są wszystko przelewy między moimi innymi kontami...
    Dodała screen z moim widokiem dostępnych ofert. W części pod kalkulatorem oszczędności też widzę lokatę na 3,7% ale tylko w wersji na 6 m-cy

    OdpowiedzUsuń
  9. @Bea mam tak samo jak Ty, oprócz wynagrodzenia przelewanego co miesiąc mam jeszcze karte kredytową u nich, troche lipa

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...