piątek, 29 kwietnia 2016

bdsklep: Rabat 15 zł

Zdarza się, że marketingowcy zrobią błąd i coś pójdzie nie tak. Kilka dni temu dostałam od bdsklep.pl mailing o tytule "Kampania_TESTOWA_UTM". Uśmiechnęłam się, kliknęłam, wywaliłam maila do kosza. Sklep postanowił jednak przeprosić za swój błąd i rozesłał klientom kolejny mailing z przeprosinami i kodem rabatowym.

Rabat nie jest duży bo to 15 zł przy zakupach na min 150 zł, ale i tak miło :) Z rabatu można skorzystać do 3 maja 2016 r. Kod możemy wykorzystywać wielokrotnie, ale tylko raz podczas jednych zakupów. Aby skorzystać ze zniżki, podczas składania zamówienia musimy wpisać kod: KAMPANIA_TESTOWA_UTM



Wadą bdsklepu są koszty dostawy, żeby mieć bezpłatną dostawę trzeba zamówić na min 400 zł (chyba że mieszkacie w Białymstoku). Dostawa do Paczkomatów InPost oraz odbiór w punkcie Poczta Polska to koszt 9,99 zł, a przesyłka kurierska - Pocztex 14,90.
Trzeba przyznać, że dobrze pakują zakupy. Zamawiałam też alkohol o butelki z winem zawsze były dobrze zabezpieczone.

Jeśli po raz pierwszy robicie zakupy w bd sklepie to warto wiedzieć że mają kilka sklepów: bdsklep, bduroda, bddziecko, bdkarma, bdwino, bdkultura  i zakupy z nich możemy połączyć w jedno zamówienie, przeklinając się między serwisami.

Regulamin promocji

1 komentarz:

  1. Tego rodzaju rabaty to świetny sposób na zaoszczędzenie i powie o tym każdy, kto prowadzi swoje własne zapisy wydatków :) Grosz do grosza, a będzie kokosza!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...