niedziela, 24 maja 2015

BGŻ Optima: Czyścicie konto do 0 zł?

BGŻ Optima przyzwyczaił nas do prowadzenia promocji "dla nowych środków". Od wielu miesięcy schemat jest ten sam - ostatni dzień promocji (stan na koniec dnia) jest odniesieniem dla kolejnej promocji.

Jeśli BGŻ Optima nic nie zmieni tym razem, to dniem odniesienia dla nowych środków będzie stan na 27 maja 2015 r. Idealnie będzie, jeśli stan naszego rachunku na koniec dnia wyniesie 0 zł:) Wtedy wszystkie pieniądze które wrócą na konto  zaraz po ogłoszeniu nowego cyklu promocji, będą objęte znów promocyjnym oprocentowanie, bo przecież będą nowymi środkami.


Jeśli obawiamy się, że możemy zapomnieć o zrobieniu przelewu lub wiemy, że nie będziemy mieli dostępu do kompa/netu, można ustawić przelew z datą realizacji na konkretny dzień.
Jak zawsze, nie mam pewności że bank znów tak skonstruuje promocję, ale na wszelki wypadek ja już ustaliłam przelew na rachunek powiązany prowadzony w innym banku. Robię tak od wielu miesięcy i jeszcze się nie zawiodłam na banku, mam nadzieję że będzie tak i tym razem.
Poza tym, myślę że w związku z połączeniem Banku BGŻ i BNP Paribas  nikt nie będzie sobie teraz zaprzątał głowy "dziwnymi" zmianami zasad promocji ;-)

Dlaczego warto mieć konto w BGŻ Optima


Konto w BGŻ Optima moim zdaniem jest od dłuższego czasu najlepszym kontem oszczędnościowym na rynku. Konto oszczędnościowe w BGŻ Optima jest bezpłatne i dobrze oprocentowane. W miesiacu można bezpłatnie dokonywać dowolnej liczby przelewów na zdefiniowane konto. Pakiet konto + lokata zakładamy online, umowę "podpisujemy" smsem (wpisujemy  kod autoryzacyjny), swoją tożsamość natomiast potwierdzamy dokonując przelewu z innego banku.

Jeśli ktoś z Was jeszcze nie ma konta oszczędnościowego w BGŻ Optima, najlepiej je założyć równocześnie z lokatą bezkarną.
Lokata Bezkarna jest typową lokatą na start. Można założyć ją tylko raz (podobno bank uszczelnił system i nie ma już możliwości zamykania konta i ponownego zakładania lokaty). W celu założenia pakietu z kontem oszczędnościowym należy wypełnić specjalną wersję wniosku (jeśli BGŻ nic nie zmienił w bankowości internetowej, to nawet jak jesteśmy nowym klientem a nie wypełniliśmy wniosku o konto + lokatę, a tylko o konto to straciliśmy szansę na założenie Lokaty Bezkarnej).


Najważniejsze cechy Lokaty Bezkarnej

 

  • możliwość zerwania lokaty przed jej końcem bez utraty naliczonych odsetek
  • stałe oprocentowanie 4% w skali roku;
  • 3-miesięczny okres lokaty;
  • min. kwota lokaty – 1000 zł, 
  • maks. kwota lokaty – 20 000 zł;

załóż Konto Oszczędnościowe wraz z Lokatą Bezkarną >>

14 komentarzy:

  1. no ale jesli 27 wyplaci sie kase to co z odsetkami przepadają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. To jest konto oszczędnościowe i odsetki są naliczane za dni kiedy pieniądze były na koncie. Jeśli wypłacisz 27go to tylko do tego dnia będą naliczone procenty. Odsetki naliczone nie przepadają. Odsetek nie będziesz mieć za dzień 27 mają ale to raczej logiczne skoro na koniec dnia chcesz mieć 0 zł to odsetki nie mają się od czego naliczyć

      Usuń
  2. czyli robię tak - przelewam całą kasę z konta Optima na rachunek w innym banku, a potem przelewam tę samą kasę po 27 maja i to będą nowe środki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ile bank nie zmieni konstrukcji swoich promocji, to tak to będzie działać. Oczywiście jak pisałam, nie mam pewności że tym razem znów tak będzie ale ja na wszelki wypadek mam zamiar wyzerować konto

      Usuń
  3. ja już mam przelew ustawiony :) w sumie to sprytny sposób. Tobie tak juz z pół rok bo wcześniej nawet nie pomyślałem że tak można kombinować

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieję że i tym razem się uda. W sumie zaczyna mnie to dziwić że nic nie zmieli w tych swoich promocjach, ale nawet mi podoba się ten brak zmian ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bank Smart nie obniżył oprocentowania więc liczę na to że i oni nie zetną . Za kilka dni okaże się jak duże mają ciśnienie na utrzymanie klientów

    OdpowiedzUsuń
  6. ja myślę, że oni jednak liczą na to że część osób nie pomyśli że można na 1 dzień wypłacić pieniądze i w ten sposób zapewnić sobie lepsze oprocentowanie. Inna grupa nawet jak pomyśli, to zapomni. Samej mi się zdarzyło nie zrobić przelewu...

    OdpowiedzUsuń
  7. jest ch*****. bo nowe środki i tak są liczone tylko do 100K

    więc to jest oszustwo które mi się nie podoba bo dla środków >100K i tak nie będzie różnicy :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ale do 100 K oprocentowanie jest OK :)
      Warto dzielić kasę na kilka banków: 100 K w Optima, 50 K w Smart Banku, jeszcze raz na jakiś czas zdarzy się dobra lokata, ostatnio np w Plus Banku było 3,5% bez limitów górnych czasem też Getin Online w łaskawości swojej zaproponuje lokatę negocjowaną.
      Jakoś trzeba sobie radzić.

      Poza tym dane pokazują, że większość Polaków niestety nie ma takich problemów.

      Usuń
  8. ja bym chciał żeby inne banki tyle płaciły co oni, bo póki co w innych bankach na oszczędnościowych oprocentowanie wynosi ok 1%. A tak to trzeba kombinować.

    OdpowiedzUsuń
  9. see herestraight from the source see it heresee here see it herepop over to this website

    OdpowiedzUsuń
  10. here are the findings p6g96e0w53 gucci replica bags replica bags ebay replica bags dubai read this article p9z24f9g77 replica bags in uk replica bags blog linked here q6y09r4c01 replica bags wholesale india

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...