środa, 14 sierpnia 2013

Signal Iduna: rabat 15% na ubezpieczenia turystyczne

źródło: signal-iduna.pl
W kwietniu Signal Iduna udostępnił kod rabatowy pozwalający obniżyć składkę za ubezpieczenie turystyczne o 15%.
Promocja została przedłużona i ze zniżki będzie można skorzystać do końca roku, dokładniej do 31 grudnia 2013 r będzie działał kod promocyjny.

Jak kupić ubezpieczenie?
1. Przejdź do strony online.signal-iduna.pl.
2. Wybierz interesujące Cię ubezpieczenie turystyczne (z wyjątkiem SIGNAL IDUNA Card).
3. Określ czas trwania wycieczki zagranicznej oraz cel podróży.
4. Wybierz program Twojego ubezpieczenia turystycznego.
5. Wpisz kod promocyjny NETINMUN3O w ostatnim kroku on-line.
6. Twoja polisa zostanie przesłana na podany adres e-mail.

Jeśli ktoś woli polisę Allianz Direct to do końca września można skorzystać z kodu promocyjnego obniżającego cenę ubezpieczenia o 20%.  Więcej informacji znajdziecie w tym wpisie.

Przy okazji, dziś trafiłam na ciekawą choć dość makabryczną reklamę ubezpieczeń od następstw nieszczęśliwych wypadków Aviva. Wbijając szpilki w laleczkę Vodo można zobaczyć jakie odszkodowanie dostaniemy w razie nieszczęśliwego wypadku.


6 komentarzy:

  1. O super bo akurat mi oc wychodzi - może jeszcze na jakąś promocję się załapie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w sumie nie kojarzę abym kiedykolwiek ubezpieczała się w tej firmie. Nawet jeśli wyjeżdżam na wakacje to korzystam z ubezpieczenia turystycznego. Najlepszą ofertę za każdym razem dostaję gdy korzystam z kalkulatora https://kioskpolis.pl/kalkulator-turystyczny/ i wtedy mam absolutną pewność, jaka będzie cała moja składka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pewnością różnego rodzaju zniżki na ubezpieczenia potrafią być bardzo fajnym rozwiązaniem. Dla mnie dość istotne jest to, po przeczytaniu https://cuk.pl/porady/ubezpieczenie-nieruchomosci-pod-kredyt że ubezpieczenie nieruchomości pod kredyt jest ważnym elementem finansowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem. Bardzo dobry artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...