czwartek, 8 sierpnia 2013

Allianz Direct: 20% zniżki na ubezpieczenie turystyczne

źródło:allianzdirect.pl
Sezon urlopowy w pełni. Wyjeżdżając na wakacje za granicę, warto pamiętać o kupnie ubezpieczenia turystycznego (i zabraniu karty EKUZ jeśli będziemy na terenie Unii Europejskiej).

Do końca września 2013 r w Allianz Direct trwa promocja na ubezpieczenia turystyczne, pakiety:  Podstawowy, Optimum, Rozszerzony i Komfort. Wykorzystując kod URLOP dostaniemy 20% zniżki na ubezpieczenie. Zniżka obowiązuje przy kupnie polisy przez infolinię oraz przy zakupie przez stronę Allianz Direct.


Regulamin promocji

2 komentarze:

  1. Ja nigdy nie korzystałem z takich łączonych promocji, gdyż jestem zdania, że jeśli będę potrzebował danego ubezpieczenia to sam sobie je znajdę. Tak jak na przykładzie ubezpieczenia AC https://kioskpolis.pl/ubezpieczenie-ac/ które jest bardzo pomocne, to ja wolę skorzystać z niezawodnego kalkulatora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem. Bardzo dobry artykuł.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...