poniedziałek, 16 września 2013

Citibank: karta kredytowa z bonusem 200 zł

źródło: citeam.pl
Bank Handlowy po raz kolejny promuje karty kredytowe w serwisach zakupów grupowych. Tym razem padło na Citeam.

Za 0 zł możemy kupić bon uprawniający do skorzystania z promocji "200 zł w Prezencie". Oferta dotyczy kart Citibank: Silver, Gold lub Platinum zarówno ze znakiem Visa jak i MasterCard. Zakupu należny dokonać w terminie do 22 września 2013 r.

Następnie do końca września 2013 r. należy złożyć wniosek o kartę (link do wniosku dostaniemy od serwisu Citeam).
Żeby otrzymać 200 zł premii należy dokonać min 3 operacji bezgotówkowych kartą (t.j. płatności kartą) na łączną kwotę co najmniej 300 zł. Mamy na to czas do końca trzeciego miesiąca od dnia podpisania umowy o kartę kredytową.
Premia zostanie wypłacona na rachunek karty.

Promocja skierowana jest do osób które od 1 stycznia 2012 r nie posiadały żadnej głównej karty kredytowej w Citi Banku.

Regulamin promocji

1 komentarz:

  1. Kartę kredytową założyłem niedawno. Chciałem poprawić swoją sytuację kredytową w BIK. Długo zastanawiałem się, ale czytałem o pożyczkach pozabankowych i kartach na blogu firmy Credy pod adresem https://www.credy.pl/jak-wziac-pozyczke/ i doszedłem do wniosku, że to rozsądny wybór.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...