Czy Getin wie co mam a czego już nie mam?
W listopadzie, chwilę po połączeniu systemów bankowych Getin Banku, Getin Online, Open Online i Noble Online pojawiła się rozpiska kto i jak ma się logować:
Ponieważ byłam klientem Open Online oraz Getin Online to zostałam przeniesiona do systemu bankowości internetowej - Getin Banku. Jednak bankowość mobilna pozostała bez zmian - ta sama aplikacja, ten sam login, to samo hasło (Open Online nie miał bankowości mobilnej).
Okazuje się jednak, że wraz z przeniesieniem do innego systemu, lokata mobilna znów pojawiła mi się na liście dostępnych lokat. Oczywiście doceniam ten gest (nie wiem czy zamierzony czy to przez jakąś nieszczelność systemu) tym bardziej, że trudno dziś znaleźć lokatę z oprocentowaniem 4% w skali roku.
Miejmy nadzieję że "It`s not a bug, it`s a feature" ;-)
Lokata Mobilna w Getin Bank
Parametry są identyczne jak w Getin Online.
- oprocentowanie 4% w skali roku
- kapitalizacja odsetek na koniec trwania lokaty
- okres lokaty - 2 miesiące
- minimalna kwota lokaty - 1 000 zł
- maksymalna kwota pojedynczej lokaty - 10 000 zł
- ograniczenie liczby lokat - tylko 1 na klienta
- lokata zakładana przez aplikację mobilną
Niedawno dzwonił do mnie doradca Open Online i z propozycją założenia lokaty. W rozmowie padło stwierdzenie, że skoro mam u nich konto, to moje oprocentowanie wyniesie ileś tam. Wszytko fajnie tylko, że konta osobistego w Getin Noble Bank nie mam już od kilku miesięcy...
I tak się zastanawiam, czy tekst padł z rozpędu czy może konto mam ale go nie widzę na liście :) Umowę wypowiadałam listownie i w sumie żadnego potwierdzenia zamknięcia na papierze od nich nie dostałam...
Mi też udało się ponownie założyć lokatę będąc wcześniej klientem Getin Online i korzystając już raz z lokaty mobilnej - dzięki za info! :)
OdpowiedzUsuńcieszę się że moje odkrycie komuś się przydało :)
UsuńPodstawa wypowiedzenia jest diwod nadania listu.
OdpowiedzUsuń