niedziela, 22 grudnia 2013

Wonga.com: 75 zł premii dla debiutantów

źródło: wonga.pl
Za kilka dni kończy się promocja pożyczek Wonga z bonem 100 zł, a już dostępna jest nowa promocja z cashback.

Kto może skorzystać z promocji

 

Promocja "Premia dla debiutantów" skierowana jest tylko do nowych klientów Wonga i obowiązuje na pierwszą chwilówkę (w Wonga maksymalna kwota pierwszej pożyczki to 750 zł).
Przy czym promocja nie łączy się z innymi promocjami:
  • „Pożycz w wonga.com, oszczędź w merlin.pl”,
  • „Pożycz w wonga.com, odbierz prezent na zlotewyprzedaze.pl”,
  • „Poleć Znajomego” (zastrzeżenie nie dotyczy możliwości wzięcia udziału w tej promocji charakterze Uczestnika zdefiniowanego w regulaminie promocji „Poleć Znajomego”),
  • „Klienci Kaska.pl biorą za darmo!”.

 

Odbierz 75 zł w prezencie


Osoby które do 31 stycznia 2014 r wezmą pożyczkę w Wonga otrzymają w ciągu 2 dni roboczych od wypłaty pożyczki premię w wysokości 75 zł. Pieniądze zostaną przelane na rachunek zarejestrowany w Wonga.
Nie ma ograniczenia co do minimalnej kwoty pożyczki. Najbardziej opłacalną opcją jest wzięcie 50 zł za 3 dni. Koszt takiej pożyczki to 5 zł, więc nasz zysk wyniesie 70 zł.

Skorzystaj z promocji,  weź pożyczkę w Wonga >>

Regulamin promocji "Premia dla debiutantów"

8 komentarzy:

  1. CZy to jest wiarygodna kwestia z premią 75 zł? CZy na pewno kązdy otrzyma w ciągu dwóch dni? Kazdy nowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. @aninimowy - tak, wonga wypłaca w ciągu dwóch dni roboczych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tia, mam zarobki na poziomie 2700 netto w tym umowę na czas nieokreślony, nie jestem w ERIF, nie mam karty kredytowej, ani żadnej pożyczki, a Wonga nie chce mi przyznać pożyczki na 50 zł na 5 dni! Do tego nie sposób się dowiedzieć o powód odmowy, mimo wielu prób. Niepoważna firma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może dochód jest za wysoki, więc wniosek :) a tak serio to czytałam, że część osób we wniosku specjalnie zaniżało dochody żeby nie być "za bogatym"

      Usuń
  4. Potwierdzam, że premia jest wypłacana nawet w przypadku pożyczki 50zł na 1 dzień i spłacie od razu po przelaniu kwoty pożyczki na konto :) Łatwe 70 PLN na drobne wydatki, polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ile czekałeś na premie ?
      Ja wziąłem pożyczkę w czwartek w południe.
      Jest sobota i premii nie ma... zobaczymy w poniedziałek.

      Usuń
  5. W sumie nigdy nie miałam okazji brać żadnej pożyczki w tej firmie. Jeśli ja już mam jakieś zobowiązania to najczęściej spłacam je poprzez płatności online https://www.cashbill.pl/ gdyż wiem że w bezpieczny i szybki sposób należności będą na wskazanym koncie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...