środa, 31 lipca 2013

Getin Bank: Konto Kibica z bonami 2 x 100 zł

źródło: open.pl
Kilka dni temu koledzy uświadomi mi, że rozpoczęły się rozgrywki Ekstraklasy 2013/2014. Na szczęście w domu nie mam kibica, sama też nie interesują się piłką nożną, ale dzięki tej wzmiance przypomniałam sobie, że w ofercie Open Finance i Getin Banku jest produkt - Konto Kibica.

Konto Kibica to tak na prawdę Konto Doskonałe Getin Noble Banku, z dedykowaną do niego kartą debetową. Konto prowadzone jest bezpłatnie jeśli w danym miesiącu zostanie zasilone kwotą min 1000 zł (jednorazowo) lub dokona się transakcji bezgotówkowych na kwotę min 400 zł (łącznie).
W innym przypadku, opłata za prowadzenie rachunku wynosi 9,99zł miesięcznie.

Getin Bank postanowił dać Kibicom coś więcej niż tylko kartę z wizerunkiem klubu. Po założeniu Konta Kibica, dostaniemy bon o wartości 100 zł, do zrealizowania  kasach klubu (bon można przeznaczyć na zakup biletów czy też gadżetów klubowych).
Jeśli ktoś będzie aktywnie korzystał z karty t.j płacił kartą min 5 razy w miesiącu, to może otrzymać kolejny bon o wartości 100 zł. Żeby otrzymać drugi bon, w okresie 12 miesięcy od założenia konta warunek dokonania 5 transakcji bezgotówkowych w miesiącu musi być spełniony minimum w 10 miesiącach.

Żeby skorzystać z promocji, konto należny utrzymywać min 24 miesiące...

Póki co oferta skierowana jest raczej dla Kibiców Legii, ale regulamin jest przygotowany pod współpracę z innymi klubami.

Regulamin promocji
Tabela Opłat i Prowizji

2 komentarze:

  1. Z tego co wiem konto dla kibiców Legii jest darmowe pod jednym jedynym warunkiem: 5 płatności bezgotówkowych (nie ma konieczności dokonania wpływu 1000zł i transakcji na kwotę 400zł/miesięcznie). Zasady te zostały wprowadzone 01.07 co sprawia że ten post wprowadza klientów w błąd.

    OdpowiedzUsuń
  2. w takim razie czekam jeszcze na aktualizację TOiP. Na stronie https://legia.open.pl/ jej nie ma. Jest tylko odwołanie do cennika na stornie http://www.openonline.pl a tam ostatnia tabela Opłat i Prowizji jest z datą 01.06.2013r.
    Na infolinię nie udało mi się dodzwonić żeby potwierdzić info o innym cenniku, po 10 min "wiszenia" rozłączyłam się.
    Jeśli tak jest to zapewne zamiast konta Doskonałego zaczęto zakładać konto Optymalne, gdzie pozostawiono sobie furtkę w TOiP "w przypadku zawierania umowy w ramach promocji organizowanej przez Bank, warunki danej promocji zaakceptowane przez Klienta mogą określać wysokość
    tej opłaty odmiennie niż Tabela opłat i prowizji." Tylko jak do nich dotrzeć ?;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...