środa, 29 maja 2013

Płać kartą walutową i wygraj walizkę

Zbliża się sezon urlopowy więc nadszedł czas na promowanie bardziej "wakacyjnych" produktów. PKO BP postanowił promować walutowe karty debetowe wydawane do kont prowadzonych w USD, EUR i GBP.
Nie wiem jak wy, ale ja często zamiast gotówki po prostu biorę kartę i płacą nią za granicą oraz wybieram gotówkę z bankomatów. 

Zasady promocji

Każdy posiadacz karty walutowej, który zgłosi się do konkursu ma możliwość wygrania jednej ze 100 walizek podróżnych  marki Samsonite. Wystarczy dokonywać transakcji zakupów kartą, w tym także w internecie. Osoby, które od 27 maja do 31 sierpnia 2013 wykonają największą liczbę transakcji bezgotówkowych kartami walutowymi PKO Banku Polskiego, otrzymają nagrody.
Zgłoszenia należy dokonać wysyłając sms na numer 71 030 o treści wg schematu: akceptujeregulamin.imie.nazwisko.pesel

Regulamin promocji

4 komentarze:

  1. niezły konkurs, może przyczyni się do rozwoju popularności e-kantorów :) Bo wystarczy sprawdzić kursy w nich obowiązujące, np. na strefawalut.pl, żeby wiedzieć, że ta forma wymiany waluty zdecydowanie się opłaca

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie w miesiącu dużo wykonuje transakcji bezgotówkowych i karte walutowa mam w PKO. A niedługo wyjezdzam na urlop zagranice to bede płacić kartą. Zakupy przez neta tez robie. Wiec wysle eska i moze wygram walizkę . W sumie fajny pomysł z tym konkursikiem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc walizka zawsze może się przydać, ale żeby tylko po to zakładać konkretne konto to moim zdaniem mija się z celem. Ja mam dla siebie kartę walutową https://www.igoriacard.com/anonimowa-karta-dla-studentow/ i jestem zdania, że całkowicie ona pokrywa moje potrzeby.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...